Verwijzing - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Verwijzing - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Verwijzing

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

22 April 2008 | Nederland, Amersfoort

Even een kort berichtje voor jullie trouwe lezers.
Ik ben een nieuwe website begonnen, waar jullie mijn verdere avonturen kunnen lezen.
Nicx.waarbenjij.nu

Heel erg bedankt voor jullie steun en meeleven van de afgelopen jaren.

Uit het oog is NIET uit het hart!!!
Veel liefs

  • 22 April 2008 - 17:37

    Juutje:

    Ben benieuwd naar je avonturen!
    Groetjes Jud

  • 22 April 2008 - 18:40

    Rinske:

    He Nic
    Leuk om weer van je te horen. Ik zie er naar uit om over je avonturen te lezen, maar zie er nog meer naar uit om je ooit weer in levende lijve te zien!
    Liefs, rin

  • 23 April 2008 - 16:55

    Hanny:

    Dag lievie. Ik blijf je volgen hoor!!!

  • 26 April 2008 - 09:49

    André:

    Ach, Nicole, graag volg ik je verder in je leven alhoewel er nu afstand tussen gekomen is. Wat vind ik dat jammer, maar ja, ik ben een melancholiek, ouwe oom!
    Ik lees graag je avonturen mee en af en toe achterom kijken mag ook wel.

    Groeten

  • 27 April 2008 - 13:13

    Merel:

    als je maar wat vaker een berichtje gaat plaatsen anders zwaait er wat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 58660

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: