4 Weken naar Hurricane - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu 4 Weken naar Hurricane - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

4 Weken naar Hurricane

Door: Nicole

14 Mei 2007 | Egypte, Sharm ash Shaykh

Lieve allemaal,

Ja ik weet het, we schrijven veel te weinig. Maar geen nieuws is eigelijk altijd goed nieuws. Als we op de boot zijn hebben we niet echt veel zin op tijdens onze 24 uur vrij, achter de computer te zitten. De laatste 6 weken waren we nonstop op Typhoon. Dit is onze favoriete boot. De crew is echt geweldig!

Vorige week was echt een gekke week, Thijs zat op een andere boot, die Tornado gehuurd had, met een groep Russen. Geen enkele andere gids hielp hem. Ja er was een Russische Dive Master maar die was niet echt behulpzaam.

Zelf was ik op de boot met een nieuwe gids, dus ook ik moest alles alleen doen. Normaal gesproken hebben Thijs en ik de rollen goed verdeeld, maar de nieuwe gids weet niet wat er allemaal moet gebeuren, dus veel stress voor mij. Daarbij kwam ook dat er een wrakspecialist zou zijn die alle briefings zou doen, maar hij had al maanden geleden gecancelled. De gasten waren dus ook niet blij. Gelukkig aan het einde van de week ging iedereen toch te vrede weg.

Op het moment hebben er nog 2 koppels ontslag genomen. En zijn we druk op zoek naar 2 nieuwe koppels. Nu moeten wij 4 weken naar Hurricane in Hurgada. Erg grappig want wij moeten van de vorige gidsen de sites leren kennen en na 3 weken leren wij de nieuwe gidsen de sites. Erg vreemd allemaal. Degene die organiseerd kan het niet echt goed. Ze heeft in elk geval beloofd dat als we deze 4 weken doen we dan vast op Typhoon zouden komen, maar ik moet dat nog zien.

Met ons tweeen gaat het heel goed. We hebben het nog steeds erg fijn samen.
Veel liefs Thijs en Nic XXX

• 14 Mei 2007 - 08:00

Je Zussie:

Wel raar gisteren een reactie geplaats voor maarten en cat ook via deze site...gek om met de helft van je familie zo te communiceren. Moet weer verder met inpakken, dus veel liefs en succes in Hurricane.
    kussie van je zussie

• 14 Mei 2007 - 09:23

Tim:

jullie zijn in iedergeval lekker druk bezig dus dat is inderdaad goed nieuws! tot wanneer hebben jullie eigenlijk gepland te blijven? tot er geen werk meer is (wat volgens mij niet zal gebeuren to te lezen) of hebben jullie alweer een nieuwe bestemming op het oog in de (nabije) toekomst? ik vermaak me nog steeds prima in breda, lekker druk met de opening van het nieuwe hotel in rotterdam, alleen is de opening zelf alweer verschoven naar 26 juni omdat de aannemer nogal traag werkt.......maar goed, er valt verder genoeg te doen nog. oplevering van ons huis zal in juli zijn waarschinlijk, dus dat wordt een crazy periode denk ik......waarschijnlijk ben ik in augustus zwaar aan vakantie toe dan! maar nog geen concrete plannen........stay in toch, groetjes tim (en fred)

• 14 Mei 2007 - 11:23

Merel:

hihi stuur ik jullie net een mailtje met daarin de tekst dat jullie wat meer updates moeten doen.....
    en wanneer gaan jullie nou is op die boot in de malediven? Mocht dat lukken dan graag even wat mensen op halen (per boot natuurlijk)bij dat steigertje in de Ijssel (hanny en theo ik zet vast mijn koffers klaar in jullie tuin)

grtjs merel

• 16 Mei 2007 - 08:07

Janine Huyden:

Lieve Nicole en Thijs.
    Het is alweer erg lang geleden dat ik jullie gesproken (gezien) heb. Ik kan me al niet eens meer herinneren wanneer het voor het laatst was. Echt schandalig, maar ben blij te lezen dat alles goed met jullie gaat. Hier gaat ook alles zijn gangetje.
    Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik alles zo zou laten verwateren, sorry hiervoor. Nog een hele fijne tijd. Ik beloof niets maar ik zal proberen wat vaker te mailen. Een hele dikke kus van Janine.

• 19 Mei 2007 - 09:56

Ans:

Heb je gisteren aan de telefoon gehad en begreep dat jullie het nu erg naar de zin hebben in Hurgada, zelfs zo goed dat jullie misschien wel willen blijven. Dus voor de mensen die willen gaan boeken naar Sharm, even wachten misschien moet de trip wel naar Hurgada. Liefs

• 21 Mei 2007 - 10:09

Joke Evers:

Super Nic dat het zo goed met jullie gaat.
    Heb ook nog een nieuwtje.
    Ben in verwachting 22 oktober uitgeteld.
    Lache he niet gedacht.

dikke kuzz Jook

• 29 Mei 2007 - 18:45

Hanny:

Gelukkig dat het samen goed gaat, dat is wel heel erg belangrijk!!

• 28 Juli 2007 - 16:28

René:

Snuitjes, wat leuk dat jullie nu daar zijn. In oktober/november a.s. ook nog? Ik heb zin om jullie te komen opzoeken. xxx