Best Oke - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Best Oke - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Best Oke

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve allemaal,

Op dit moment ben ik op mijn werk, helemaal alleen in de shop. Niks te doen behalve emails beantwoorden en schoonmaken, nou dat laatste daar heb ik dus geen zin in. Normaal is Thijs op deze lokatie, maar vandaag is iedereen op de lokatie waar normaal werk en ik ben hier in Somerset. Ja die baas van ons is af een toe een beetje vreemd.

Alle staff is er nu en hij heeft soort van bekend gemaakt waar iedereen werkt, ik zeg soort van, want hij is altijd een beetje vaag. In Somerset: Thijs met de baas Michael en ina en Mary. In Wyndham: Ondrej, Tracy, Gerben en ik. In Elbow: John, Adam en Sara. Oke die namen zeggen jullie nu misschien niet zo veel maar ik zal ze vast in latere verhalen noemen.

Deze week ben ik met Tracy naar een dansvoorstelling geweest. Ondrej zijn vriendin is choreograaf en heeft veel van deze dansen bedacht. Het was heel leuk. De City Hall, wat Het theater van Bermuda is, is te vergelijken met Onze Lieve Vrouwe (voor de Amersfoorters). Misschien ietsje groter. Het begon met de kleintjes, is toch schattig hoe 15 kindertjes tegelijk proberen te bewegen. Er waren ook echt goede dansen door de wat ervaren meiden. Het leuke hier is dat je ouders hoort roepen door de zaal als ze hun kind zien. Leuk avondje uit.

Vrijdag avond was er een nachtduik, leuk denk je, maar niet echt. Het wordt hier pas om een uurtje of 8 a 9 donker. We waren dan ook pas om 11.15 terug en moesten gewoon om 8 uur beginnen de volgende dag. Maar goed dat we een leuke overuurbonus krijgen.

Verder gaat het allemaal prima we worden steeds sterker door het sjouwen van tanks en de water temperatuur is 2 graden gestegen. Het zonnetje schijnt en het licht van onze brommer is gemaakt. Had ik dat al verteld? Denk het niet. We waren vorige week met Adam en Tracy naar het strand gegaan na het werk. Lekker met de Firepoi's spelen. Op de terug weg was de koplamp kapot gegaan. Heel langzaam rijden, maar de politie heeft ons gestopt. Ze waren in een goede bui en we moesten de brommer laten staan en een taxi nemen. De brommer laten staan vonden we geen goed idee, dus zijn we gaan lopen naar Wyndham hotel, dat duurde ruim een uur. Weer een late avond dus.

Veel liefs en dikke kus Tijs en NicX

PS op Google earth kan je ons huis zien hihih

  • 22 Mei 2006 - 07:13

    Esther:

    Hey Nic,

    Jullie zijn dus lekker aan het werk en lekker geld aan het verdienen! Hier gaat alles goed, het gips is eraf en nu dan blijven oefenen om weer wat met mijn arm te kunnen. Beetje domme vraag maar wil jij jouw eamiladres even op de site zetten?? Die heb ik nergens in mijn adressenbestand staan. Kan ik wat foto's laten zien!

    Dikke kus: XXXxxxxx!

  • 22 Mei 2006 - 11:01

    Merel:

    hoi hoi klinkt goed allemaal. ga maar sparen voor nederland! hier net de boot gereserveerd voor finland, mucho's peseta's!
    ik ga maar weer is naar mijn werk fietsen in windkracht 10 (niet normaal meer ik vlieg bijna naar mijn werk!)
    laters
    merel

    oja google earth kan ons ouwe pc-tje niet aan, niet iedereen heeft zo'n luxe laptop!

  • 23 Mei 2006 - 07:08

    Catelijne:

    Zeg, hebben jullie die driehoek al gevonden?



    (....niet erdoor heen gaan hoor, als je hem ziet...)


    Kusje, ook van Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Somerset

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 58756

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: