Regelmatig - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Regelmatig - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Regelmatig

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

25 Juni 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve allemaal,

Zoals je ziet probeer ik nu echt regelmatig wat te schrijven. Hat probleem is alleen dat ik niet altijd veel te vertellen heb.

Vandaag speelt Nederland tegen Portugal en wij zijn er helemaal klaar voor. Het begint hier om 4 uur dus moeten we helaas de wedstrijd via de radio beluisteren. Ja, ja via de Nederlandse radio, bedankt voor de tip Merel! Zelfs nu ik hier vanochtend in de shop zit, luiter ik lekker naar radio 3FM via internet. Blijven we toch een beetje op de hoogte. We worden hartstikke nationaalistisch door het voetbal.

Vanavond gaan we bij Adam en Tracy BBQen, met Gerben en Sara. Ze zitten me allemaal te pesten dat John een collega in Elbow ook komt. Deze man is erg vreemd en niemand zou het leuk vinden als hij komt, maar ik speciaal niet aangezien ik van de week een fikse ruzie met hem heb gehad. Nu moet elke vrouw een keer ruzie met hem hebben gehad anders ben je niet een echte Blue Water Diver, hihihi. Nou ja het is gewoon een eikel en ik kan niet geloven dat ik zoveel aandacht aan het onderwerp geef.

O ik hoor dat het nu bij jullie regent, das flink balen! Nou zou ik dat niet zo erg vinden aangezien onze water voorraad in ons huis afhankelijk is van de hoeveelheid regen dat valt. De weg naar ons huis is namelijk te smal voor een waterwagen om water te brengen. Nu het het nog niet zo erg maar ben wel bang dat van de zomer we zonder water zitten, nou ja das voor latere zorg.

Aangezien ik nu op het werk geen foto's kan toevoegen, ga ik dat vanavond of morgen even doen. Dus houd het in de gaten. Dikke kus Thijs en Nic X

Dennis gefeliciteerd met je verjaardag!

  • 26 Juni 2006 - 18:01

    Merel:

    echt een geweldige dag afgelopen zondag. zoals je al had gehoord regen (leuk als je iemand helpt verhuizen) en daarna nog het dramatische en geheel obterecht verliezen van 'onze' jongens!
    :( ben nog steeds van slag

  • 26 Juni 2006 - 19:25

    Ernhem:

    Nou Merel, inderdaad wat een KUT-wedstrijd. Wij zijn nog steeds depressief en kunnen geen rood en geel meer zien...de scheids is overigens vanaf nu persona-non-grata in Nederland.

    Ook nog een berichtje voor Thijs en Nicole: ehmmm......of toch niet, het blijkt toch alleen een bericht voor Merel.

    Wel veel liefs voor jullie, uit Ernhem.

  • 04 Juli 2006 - 20:08

    Gerben:

    Ruzie? Vertel meer, eindelijk gebeurt er iets en dan krijgen we geen vette details??? Schande.
    Superfoto trouwens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Somerset

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 58660

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: