Kinderen - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Kinderen - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Kinderen

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve allemaal,

Dit keer niet vanaf het werk, maar van uit de fijne comforten thuis. Zaterdag regende het de hele dag, gelukkig waren er s'middags geen klanten. Op het strand was het ook doodstil dus kayaks, padalo's of aquacycles uithuren gebeurde ook niet. Voor ons een goed mogelijkheid om eidelijk de trampoline, die het hotel midden in de baaigeplaatst heeft, uit te proberen. Echt fantastisch. De kinderen in ons kwamen al snel boven en dwongen ons ook de glijbanen te testen. Na al dit water plezier was het al bijna tijd naar huis te gaan. Het miezerde nog steeds, maar het plan om de grotten van Bermuda eens te bezichtigen was nog in volle gang.

Michael (de baas) was zo aardig iedereen een uurtje eerder naar huis te sturen, zo hadden wij mooi de tijd even te douchen en te verkleden. Nadat we de brommer volgegooid hadden met bezine, besloot de voorband leeg te lopen. Niet geheel vrijwillig er zat een groot stuk glas in. Wat nu? Op zaterdag avond wil natuurlijk niemand een band plakken. In Thailand had dit makkelijk gekund, maar hier vindt iedereen zijn vrije weekend erg belangrijk.

Ondrej was zo aardig ons op te pikken, onze avond geredt. Kathy en Frank de organisatoren van de avond (waar Adam en Tracy een huisje van huren) zaten al op ons te wachten. De hele groep paste in 2 auto's: Kathy, Frank, Adam, Tracy, Gerben, Sarah, Ondrej, Anna (nichtje van Tracy, die nogal aangeschoten was door dat Engeland verslagen werd door Portugal, de Portugesezen op het eiland zijn hefige voetbal fans) en Thijs en ik.

De Grotto bay grotten, niet te verwarren met de toeristische Crystal Caves, liggen verstopt voor de gewone toerist, maar Kathy en Frank weten de weg. Eenmaal in de grotten worden de duikers in de groep helemaal enthousiast, want in het water zijn duidelijke lijnen voor grotduiken te zien. Tracy en Thijs besluiten dat je in dit water in elk geval wel even kan gaan zwemmen. Gevolgt door Adam, Nic en Ondrej. Kijk hier beginnen de lijnen. Dit moet verder onderzocht worden. Wordt vervolgt...

Nat en vies van de modder gaan we terug naar Kathy en franks huis. Daar wordt hevig nagepraat over de grotten, er wordt gedansd en wat atletische oeffeningen gedaan, weer die kinderen die boven komen drijven. Dan is er eten en is het even stil en rustig. Maar het is al laat en iedereen moet de volgende dag werken.

Zondag ochtend moet ik met de bus, maar ik heb geluk, de portier van het hotel ziet me lopen en biedt me een lift aan, geweldig!

Maandag brengt Michael, Thijs naar een brommer maker. De bedoeling was dat ik de bus naar huis zou nemen maar helaas de bussen staken. Ook nu stopt er iemand van het hotel om me dit te vertellen. Helaas begint haar dienst nu. Er zit niets anders op dan terug naar de shop te lopen en Thijs te bellen om me op te halen. Nu Thijs toch hier is kunnen we mooi gebruik maken van het eten van het hotel wat gratis wordt aangeboden door het hotel.

We zijn niet de enige van de duikshop alleen Adam en tracy missen we nog maar de rest van de club was er,inclusief de 2 dozen waar Thijs mee moet werken.

O ja wat ik bijna vergeet te vertellen is dat er in de Wyndham shop is ingebroken. Waarschijnlijk een stelletje dronken jonkies want de sukkels hebben maar 1 geld zakje (van de drie) en de fooi meegenomen. Het raam is kapot maar voor de rest geen schade. Gelukkig.
Nou dat was het voor vandaag.
Dikke knuffel en veel liefs Thijs en Nic X

  • 07 Juli 2006 - 20:01

    Merel:

    KINDEREN??
    wil je ons nooit meer zo laten schrikken met zo'n titel! ik zag al een predictortest, babykleertjes, zwangere nicole, thijs als vader en meer van dat soort angsten voor me!
    gelukkig ben weer gerustgesteld.
    hoewel atletische oefeningen ook wel heel dubieus klinkt.
    groetjes merel

  • 08 Juli 2006 - 10:52

    Je Zusje:

    Ook ik schrok me rot..kinderen!!?? Daar hadden jullie het afgelopen woensdag niet over gehad.
    Maar nu snap ik het helemaal. Is het ook niet zo, als je het kind in jezelf hebt gevoeld dat je zelf wel toe bent aan nestdrang/werpen?? Errug fijn om weer foto's van jullie te zien. Jammer genoeg zag ik niet echt duidelijk jullie gespierde lichamen.
    veel liefs judith

  • 09 Juli 2006 - 20:10

    Hanny:

    Vind het geen leuk verhaal, en duiken en dan ook nog in grotten.
    Ik wil het niet weten en probeer het me niet voor te stellen.

  • 09 Juli 2006 - 20:21

    Gerben:

    even voor de kijkers thuis, de foto flateert wel enigzins moet ik eerlijkheidshalve vermelden.
    verder ben ik erg nieuwsgierig naar waarom de zeer achtenswaardige collegae van Thijs 'dozen' genoemd worden?! Vertel!
    Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ze elke avond zwaar stappen waarna ze of kotsend door de shop lopen of in slaap vallen op de materiaalbank?
    Misschien omdat ze Thijs al het werk laten doen, zelf de goede duikers nemen en hem alle beginners en probleem gevallen meegeven, eigenlijk alleen druk DOEN als Michael (de eigenaar. red.) binnenloopt?!
    Ik kan me niet voorstellen dat dit soort trivialiteiten de benaming 'doos' rechtvaardigd.
    Kinderen? Nou ja, Nicole loopt nu toch tegen de dertig...
    Tot morgen, Gerben

  • 10 Juli 2006 - 07:01

    Ans:

    Ik sluit me geheel bij Hanny en Gerben aan. Ik heb Gerben al een keer gesproken, maar heeft ie misschien ook een eigen site. Kunnen we daar het gebeuren verifiëren. Liefs

  • 10 Juli 2006 - 07:58

    Esther:

    Heerlijk, ff lekker kind zijn is voor iedereen goed!! Geniet er maar lekker van... xx

  • 13 Juli 2006 - 10:38

    Merel:

    NICOLE GEFELICITEERD!
    OUWE TAART

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Somerset

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 58753

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: