Bermuda's voor Thijs - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Bermuda's voor Thijs - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Bermuda's voor Thijs

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

19 Juni 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve Allemaal,

Allereerst moet ik even de aandacht richten op Judith. Judith van harte gefeliciteerd, cum laude afstuderen en je rijbewijs in 1 week, we zijn hartstike trots!

Ook willen we Nadine feliciteren met haar HAVO diploma, super meid!

Ans en Nico een hele fijne vakantie in Denemarken.

Fre en Tjeerd zijn super nieuwsgierig naar jullie huis.

Esther ik stuur je een email dan heb je het adres.

Na weken, zeg maar maanden zoeken naar een nieuwe broek voor Thijs, is het dan eindelijk gelukt. Niet 1 niet 2 maar wel 4 broeken. Er was uitverkoop bij een 1 of ander toeristen winkeltje, dus als je dan een goede broek vindt, ja dan kan je er beter een paar nemen.

Onze vrije dag hebben we verder besteed met het kijken van voetbal. En we zijn niet teleurgesteld, wij als leken vonden het erg leuke wedstrijden vrijdag.

O ja om onze collega's niet teleur te stellen...
Ondrej is onze manager, hij is ook piloot of wel kapitein. Dat laatste is ie erg goed in, maar hij is aan het leren te managen. Er waren een beetje strubbelingen, maar hij heeft het erg goed aangepakt met een beetje hulp van Gerben. Dit is een gekke Hollander, die heel druk is maar een echte lieverd is. Hij leest ook de website dus ik kan niet teveel zeggen, hihihi. Dan is er Tracy die al uitgebreid besproken is, een schatje. Ina en Marie waar Thijs mee werkt, een verhaal apart. Niet echt meiden waar je nou mee wil samen werken, daar houden we het maar bij.

Nou meer weet ik niet te schrijven voor nu. Dikke kus Thijs en Nic

  • 19 Juni 2006 - 05:47

    Merel:

    gelukkig maar ik maakte mij al zorgen thijs en geen broeken.....
    blijft toch een ijdeltuit he?
    groetjes merel

    p.s. judith van harte!! doe je toch een stuk sneller dan ik ! :-)

  • 19 Juni 2006 - 11:15

    Judith:

    Dat keukenaanrecht ziet er niet echt 'ruim'uit. En Nicole heb jij niks gekocht uit te uitverkoop (niet alles aan thijs op maken!!).

    p.s. Merel ik vind het super knap dat jij het zolang vol heb gehouden. Het heeft echt met geluk en met een lieve examinator te maken.

  • 19 Juni 2006 - 15:54

    Gerben:

    HOEZO DRUK??????????? vertel meer, we willen het weten!
    ps pas op voor Merel, als ze geen hagedis is...dan is ze een luxemburger, aaaaarch. ik trouwens net van nicole dat zij ook druk is...ze is heel hard aan't werk terwijl ik een beetje aan het emailen ben dus wie is hier nou eigenlijk druk....niet dat ik me er iets van aantrek natuurlijk.
    ze heb hulp nodig, tot later vrienden van nicole en thijs.
    ps thijs was gister hier aan het werk en het was heel gezellig.
    pps nicole zou het leuk vinden als alle lezers op z'n minst een 'minimale' reactie zouden achter laten, bvd, gerben
    ppps onze web-log sarasreisje.web-log.nl
    binnenkort met roddel over thijs en nicole!

  • 22 Juni 2006 - 18:37

    Hanny:

    Was Ans en Nico kwijt. Net gebeld maar nu weet ik waar ze zijn.
    Foto's zien er niet verkeerd uit,vooral dat aanrecht is riant!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Somerset

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 58652

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: