Weer een jaartje ouder - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Weer een jaartje ouder - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Weer een jaartje ouder

Door: Nicole

18 Juli 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve allemaal,

Het begon allemaal met de verjaardag van Doos 1, natuurlijk heeft de leuke groep weer eens geen zin om te socializen, maar de meeste gaan onder lichte dwang mee. Alleen Adam weet zich er onderuit te knijpen, waarschijnlijk omdat Tracy d'r nichtje meeneemt. Bij aankomst op het strand, steekt Thijs de BBQ aan en gaat met Gerben op zoek naar goed brand hout. Al gauw hebben ze een mooi kampvuur. Tracy en ik hebben onze vuur pois mee, wat iedereen erg leuk vond om te zien.
Na een gezellige afavond rollen we ons bedje in.

Dan is het zondagavond, de laatste avond van Anna, Tracy's nichtje. Plus dat het een soort traditie is geworden om op zondag bij hun te eten.

En maandagavond gaan we met de hele bubs van Blue water divers bowlen. Een bedrijfsuitje georganiseerd en betaald door Michael. Heel gezellig, Michael en zijn zoon bewezen duidelijk dat zij dit wel vaker doen, maar Gerben en Adam deden het ook niet slecht. Thijs en ik? mmm... kwamen niet boven de 100 uit. Nog een beetje oeffenen dus.

Na drie avonden uit te zijn geweest hebben we heerlijk genoten van een avondje thuis op dinsdag.

Donderdag was het een groot feest, nou ja, een feestje maar niet iedereen was uitgenodigd, dus we moesten het een beetje stil houden. Mijn grote cadeau is nog steeds onderweg naar Bermuda, Canon camera. Ik heb een heel leuk topje gekregen, een briefopener een foto met lijstje, 2 kaarsen, een mok met naam en Bermuda erop, geluktpoppetjes, aansteker en een echte verjaardagstaart met kaarsjes. Helemaal geweldig.

O ja wat erg leuk is, is dat iedereen (Adam, Tracy, Gerben, Sara, Thijs en ik) een flesje wijn hebben gekregen van Michael, gewoon zomaar omdat ie blij met ons is. Het had waarschijnlijk niks te maken dat De dozen hem erg kwaad gemaakt hadden en dus niks kregen. Omdat ze lunchen belangrijker vonden dan ons eerst te komen helpen omdat we zo druk waren.

Het kindergevoel, betekend volgens mij juist dat je er nog lang niet klaar voor bent en nog niet volwassen genoeg om verantwoordelijkheid te dragen voor een ander mensen leven, maar hee ik kan het fout hebben.....hihihih

Gespierde lichamen... heb geduldt de foto's komen nog.

De term dozen was misschien een beetje te zacht uitgedrukt maar ik denk dat Gerben al een goede verklaring gegeven heeft en nodig hem hierbij uit voor een analyse van onze manager.

WOUTER GEFELICITEERD OUDE MAN!!!

Fre probeer het vanavond nog een keer.

Love you all,
liefs Thijs en NicX

• 18 Juli 2006 - 14:19

Ans:

Gezellig zo, steeds een up date van jullie site. Lieverd, nogmaals van Harte Gefeliciteerd. De volgende keer thuis blijven voor alle telefoontjes. XXXXXXjes

• 18 Juli 2006 - 16:01

Cas:

Gefeliciteerd !! En nog vele jaren...

• 18 Juli 2006 - 16:37

Merel:

toe maar een camera! heb jij dat wel verdient?leuk te horen dat het allemaal goed en gezellie is daar.
    nog even geduld voor ons kadootje de post is niet zo snel!
    grtjs merel

• 18 Juli 2006 - 16:40

Wouter:

Maar ik zie er nog best jong uit voor m'n leeftijd......... Toevallig!! Ouwe taart.

• 19 Juli 2006 - 07:23

Esther:

Hey Nicole,

Inderdaad erg leuk om zo regelmatig een update van al jullie bezigheden te ontvangen. Erg leuk om te lezen. Schande maar nog van harte gefeliciteerd met je 18de verjaardag... :-).

Liefs,
    Esther

• 19 Juli 2006 - 14:54

Gerben:

18? Hier houdt ze vol dat ze 26 geworden is wat ik me niet voor kan stellen gezien haar kindelijke persoonlijkheid...wacht even, ze vroeg me Ondrej te analyseren, niet haarzelf...excuus.
    Ondrej; codenaam Hazes. Manager omdat Michael een kapitein nodig had en Onnie dit als eis stelde. Duikt alleen als er certificeringen te halen zijn. (Padi, onze duikorganisatie houdt de cursussen die je geeft bij, ze tellen later bij promotie/opwaardering van je instructeursstatus bv tot stafinstructeur)Stel een cursus bestaat uit vijf duiken, het is de laatste duik die bepaalt wie de certificering bij geteld krijgt...Tracy of Nicole doen de eerste vier duiken, Ondrej opeens de vijfde!!!
    Verder is hij gewoon heel jong vergeleken met ons en heeft soms last van geldingsdrang waardoor wij van hem dingen moeten doen die of niet nodig of logisch zijn en wij dus simpelweg vertikken... het is ook niet makkelijk voor hem. Voor meer ondrej bashing: sarasreisje.web-log.nl

ps Bowling, dik gewonnen van Ondrej en Adam dus he! (o jee, geldingsdrang)

• 29 Juli 2006 - 15:17

Hanny:

zie per ongeluk jullie verhaal. sorry dat ik het niet zo strak meer volg...Heb wel een glaasje op je verjaardag genomen!!

• 29 Juli 2006 - 15:20

Hanny:

heb net ontdekt dat je een kaarjte van bermuda kunt zien,
    met sommerset!!
    hebben jullie dat ook "al" ontdekt???