Beestenboel deel 1, Grotduiken deel 1 - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Beestenboel deel 1, Grotduiken deel 1 - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Beestenboel deel 1, Grotduiken deel 1

Door: Nicole

30 Juli 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve allemaal,

Beestenboel deel 1: Kathy en Frank zijn op vakantie, reden voor ons om hun huis in te nemen. En natuurlijk om Adam en Tracy te helpen met het verzorgen van 5 honden en 2 gast honden, 2 paarden, 3 aquariums, een poes, een eend en de tuin bewateren. De honden worden door Tracy gevoederd en door ons allen vertroeteld, Adam is voor planten, eend en poes, Thijs zorgt voor de visjes en ik met hulp van Tracy. Ja, ja elke dag na een harde werkdag sta ik 2 stallen uit te mesten, dan geef ik ze wat droog voer, hooi in de wei en voor mijn en de paarden plezier, borstel ik ze af. Didi is het grote paard en Indi het mini paardje. Ik vind het echt super om te doen, als Kathy terug is wil ik graag gaan rijden op Didi. Tracy heeft me erg geholpen om vooral de baas te zijn over de paarden nu kan ik beide paarden naar de wei brengen. Zonder dat ik in tweeen de speten word.

De honden zijn af en toe een beetje in de war en rijden steeds op elkaar. Maakt niet uit dat ze familie of van de zelfde sexe zijn. Erg grappig om te zien. Verder zijn ze heel lief. De 2 gast honden gaan vandaag naar hun baasje terug, dus hebben we er maar 5. We kunnen er dus nog steeds ieder 1 op schoot.

Grotduiken deel 1:Vorige week zondag hebben we de auto volgegooit met alle duikspullen, extra tanks en touw, veel touw.
Thijs en Adam hebben de avond ervoor precies berekend hoeveel lucht er in de tanks zit en hoeveel lucht ze op een bepaalde diepte zouden gebruiken. Ze hebben het zo berekend dat ze maar 1/3 van de totale lucht in de tanks zouden gebruiken. Heel concervatief, je wil niet voor verrassingen komen te staan in een grot.
Het plan was dat ze na 50 minuten weer terug zouden zijn.
Tracy en ik zouden back up zijn aan de oppervlakte, met masker en snorkel zien wij ze verdwijnen, we houden elkaars hand vast, toch wel spannend, maar ze zijn verstandige mannen en zullen niks geks doen. Nadat we elkaar gerust gesteld hadden moesten iets verzinnen om ons te vermaken. Een camera kan veel plezier brengen. Na een half uur horen we geluid ze zijn al terug. Veel zilt (slecht zicht door deeltjes die opstuiven), onze buurt om de boel te verkennen, maar we wilden de mannen niet hun speeltjes afnemen. Zo bleven wij dus weer aan de oppervlakte. Niet veel later waren ze weer boven. Conclussie; Zeker voor herhaling vatbaar, maar gaan toch liever diep.

Nieuws over mijn verjaardagscadeau: Hij is nog steeds niet binnen, want ze hebben hem nog niet verstuurd. Ben heel boos geworden en ze zullen hem met express versturen. We zullen zien.

O, ja Hazes is nog steeds een eikel, kwam op de drukste dag van het seizoen 20 minuten te laat, zegt ie tegen ons dat we wel eerst alles klaar moeten hebben voordat we mensen in gaan checken. Als ie op tijd was geweest had ie gezien dat alles klaar was.

De dozen hadden ook een leuke truc, iedereen is uitgenodigd om te komen jetskien in Somerset, alleen Thijs wordt 10 minuten voor het plaats vinden van de trip gevraagd verder weet niemand er vanaf. 2Dagen later vragen de mensen van de jetskies waar we waren? Ina en Marie hadden de opdracht iedereen uittenodigen, DOZEN!!!

Verder Thijs is lief, Adam is gek, Tracy leert Nederlands, Sara is cool en Gerben is druk. Ik hou er niet zo van om mensen te beoordelen ;-)

Mensen geniet lekker van de warme zomer veel liefs Thijs en NicXXX

• 31 Juli 2006 - 07:17

Ans:

Blij dat jullie zulke verstandige mannen hebben. Blijf vooral voorzichtig, ook met de paarden. Hou van jullie.

• 31 Juli 2006 - 08:07

Esther:

Wat een leuk en gezellig verhaal weer om te lezen. Doe maar voorzichtig in die grotten! Hier gaat het nu eindelijk iets minder warm worden dus dat is wel lekker. Alles gaat verder goed.

Dikke kus: XXXXxx

• 31 Juli 2006 - 13:43

Merel:

stond daar nou echt 'thijs' en 'verstandig' in 1 zin?

grtjs merel
    p.s. dance valley was super! binnenkort een mailtje. wouter wil nu ook naar mysteryland (waarschijnlijk met 'mystery' geld)

• 02 Augustus 2006 - 14:29

Wouter:

En ook Thijs en lief in 1 zin????!!!!!! We hebben het toch wel nog steeds over dezelfde of heb je die ouwe ergens in kunnen ruilen?

• 05 Augustus 2006 - 20:37

Gerben:

ik ben alleen maar druk omdat er zoveel moet gebeuren bv de tanks van John (Adam en Sara) op elbow. Verder is het hier erg gezellig en zien we steeds uit naar onze avonden met Nicole en Thijs en Adam en Tracy die nederlands leert. Toen we hier begonnen waren het de dozen en hazes die steeds samen dingen met ons allen wilden doen. We waren dus tot voor kort vrij discreet met onze ontluikende vriendschappen en gezellige avonden bbq-en, kaarten en roddelen onder het genot van net een biertje teveel. Nu wordt er steeds openlijker en soms zelfs in het engels, gepraat over hoe leuk het toch weer was of over waar en wanneer weer aftespreken. best lullig maar het zijn ook zulke onverbeterlijke lozer/eikels. op het haast mannelijke nivo van gefrustreerdheid af, pure desperate divewifes! hazes blijft nasaal "hi guys, i love you", roepen terwijl dit een spontaan kokhalzende tracy opleverd (niet gespeeld, dat zou vals zijn).
    Ja het is hier niet de peis en vree die men zou verwachten op dit paradijselijke eiland al hoe wel, was daar in't paradijs ook al niet sprake van...'t is altijd de schuld van de vrouwen, dat is wat de bijbel ons leert. en in deze tijden van voortschreidende secularisatie en oprukkende islam moeten wij terugvallen op onze oude wijsheden, de basis van onze beschaving... he? ik hier?