Beestenboel deel 2 - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Beestenboel deel 2 - Reisverslag uit Somerset, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Beestenboel deel 2

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

23 Augustus 2006 | Bermuda, Somerset

Lieve allemaal,

Ik weet het, het is weer lang geleden, maar ik heb een goede reden. Mijn camera is eindelijk gearriveerd en de DVD is ook eindelijk af. Camera? DVD? Nou de camera was dus voor mijn verjaardag. Thijs heeft dit over internet besteld, maar het bedrijf kon nergens de betaling vinden, allemaal moeilijk. Gelukkig na 2 maanden na datum van bestelling is ie toch eindelijk en in erg goede staat aangekomen. Ik ben flink aan het oeffenen, er zitten een paar goede bij. Maar deze foto\'s komen nog.

Ondertussen zijn we 2 weekjes in ons eigen huis geweest, maar nu zijn we weer aan het huiszitten. Dit keer is het maar 1 hond en 3 katten, klein beestenboeltje dus. Dit huis is van Frank zijn zus. Zij woont op het plot onder Frank en Kathy, wat aan het water grenst. Nog meer luxe is het zwembad. Waar we gister allemaal flink van genoten hebben. Flink geoeffend met het adem inhouden, Thijs houd het record met 1 minuut 45sec. De reden voor het oeffenen is dat we volgende week vrijdag met de baas meegaan op lobster jacht. Ik denk niet dat iemand van ons een lobster wil vangen maar we gaan gewoon mee voor de lol.

Op verzoek een uitleg wie waar werkt.
Somerset:
Michael dit is the big boss.
Thijs: apretence boat captain.
Mary: Luie donder, 1 van de dozen. Ina: domme gans en lui.
Wyndham:
Ondrej is the manager, maar niet erg goed, zacht uitgedrukt. Tracy als jullie nog niet weten wie dat is lees je niet vaak genoeg. Gerben: is die drukke en altijd wel wat te vertellen heeft. Nicole, das duidelijk lijkt me. Dawn is de dive master en werkt part time, leuke meid.
Elbow:
John is de manager een ouwe zeikert gewoon een zielige man, maar als ie in een goede bui is doet ie alles voor je. Adam: Ook deze zou je precies moeten weten wie dit is. Sara: spreekt 1000 talen is overal terwereld geweest, ze is het meest Nederlands/spaans. Lievert.
Dat waren ze. Moet nu gauw aan het werk het is harstikke druk.
Kus Nic en Thijs

  • 23 Augustus 2006 - 13:59

    Rinske:

    Ik geniet altijd van jullie berichten! Wanneer komen jullie weer naar NL? Ik ga beginnen met nwe baan, sociotherapeut voor jongeren met gedragsstoornissen. HELP. Totaal geen ervaring mee... Veel plezier. Liefs, Rinske

  • 24 Augustus 2006 - 08:08

    Esther:

    Wat een leuke verhalen weer!! Érg leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Wat een heerlijk huis en weer katjes, dat zullen jullie wel erg gezellig vinden!
    Passen jullie op de vingertjes met de lobsters??

    Dikke kus: xxXX Esther

  • 27 Augustus 2006 - 10:08

    Merel:

    wij willen er 1 met knoflook en citroen.
    oja enne voor de duidelijkheid
    utrecht:merel is diegene die altijd won met catan en wouter is diegene die altijd verloor.

  • 29 Augustus 2006 - 06:20

    Jook:

    Schat nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Beter laat dan nooit. Thanks voor je kaatje.
    Laat maar horen als je er bent dikke kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Somerset

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 58752

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: