Afscheid Gerben en Sara - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Afscheid Gerben en Sara - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Afscheid Gerben en Sara

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

10 Oktober 2006 | Bermuda, Hamilton

Lieve Allemaal,

De laatste maand is aangebroken, wij hebben nog precies 15 werkdagen en hebben 7 vrije dagen vrij voordat we vertrekken. Niet dat we aan het aftellen zijn.

Dinsdagavond was iedereen uitgenodigd door de baas, Michael, om sushi te eten. Aangezien Thijs en ik beiden maagden waren, moesten we alles proeven. Het was echt heerlijk ik wist niet dat rauwe vis zo lekker was. Onze wijnglazen waren niet leeg te drinken. Het was een erg gezellige avond.

Zondag avond hebben we met z'n zevenen een verassings feestje voor Tracy georganiseerd. Haar verjaardag is op 2 november, onze dag van vertrek. Iedereen is dan weg, dus leek het ons leuk om het te combineren met het vertrek van Gerben en Sara. Ik moet zeggen het was ook een beetje een egoistische reden want Tracy jat steeds mijn slippers. Dit is dus een goed moment voor haar cadeau, slippers. Ze was volledig verrast, we hadden taart, slingers en ballonnen.

Als in goede traditie als we met z'n achten zijn, hebben we veel gekke spelletjes gedaan. Als we geen spelletjes meer weten dan verzinnen we ze gewoon. De honden willen dan ook altijd meedoen, hun favorite is twister want dan kunnen ze je ongestoord likken. En als we dansen willen ze meedoen. Erg leuk hoor die wippets.

Even voor de duidelijkheid ons achten zijn: Adam, Tracy, Gerben, Sara, Katy, Frank, Thijs en ik.

Gisteravond was het echt Gerben en Sara's laatste avond in Bermuda. Nog een laatste keer bij de Wyndham eten en met zijn allen naar de film, The Departed, echt een aanrader.
Toen echt afscheid nemen. Dikke tranen, nee hoor grapje. Het is ook niet vaarwel maar tot ziens. We komen jullie nog opzoeken in
Hamelen! Voor Tracy en Adam is het, het ergst want zijn blijven nog 2 maanden hier en ze zijn het echt zat.

Verder niet zo veel gebeurd. Tot gauw liefs Thijs en NicX

  • 10 Oktober 2006 - 14:10

    Esther:

    Ja ja, het afscheid nemen komt nu steeds dichterbij. Een spannende maar (denk ik) ook een erg leuke tijd! We kunnen nu in ieder geval zeggen: tot snel!
    x

  • 10 Oktober 2006 - 14:15

    Merel:

    Een 'happy-sad'moment. Maar voor ons binnenkort weer happy! Oja over films gesproken, jackass 2 is net uit, we wachten braaf tot jullie terug in NL zijn om hem samen te kijken! (en daarna alles nadoen op thijs!)
    zit op google earth te kijken (ben op mijn stage en daar kunnen de pc's het wel aan!weinig te wapperen hier dus dan maar internetten) veel zwembaden op bermuda en veel plekken zijn niet zichtbaar (the rich and famous willen een beetje privacy)
    tot snel!
    grtjs merel
    p.s. Hanny, wij zijn ook nog niet bezig met de voortplanting!(hoorde wat via Nicole)Ik zet mijn geld toch op Cat.

  • 11 Oktober 2006 - 10:50

    Cat:

    Hoe bedoel je Merel... ik zet mijn geld in op Cat? Maarten en ik wonen net in een nieuw onderkomen waar echt nog geen ruimte is voor nazaad (hoewel, we hebben wel een heel klein schattig, vochtig en donker keldertje,mmmmmm)

  • 16 Oktober 2006 - 12:33

    Esther:

    Hey Nic,

    Ik was vrijdag bij Fré en toen hebben we jullie filmpje gekeken. Wát leuk om te zien. Om je stem weer eens te horen, bewegende beelden te zien van jullie omgeving en vrienden. Écht heel erg leuk.
    Liefs,
    Esther

  • 03 November 2006 - 18:47

    Hanny:

    zielig zo'n kleintje in zo'n vochtig keldertje.niet doen hoor!!!

  • 10 December 2006 - 23:29

    Gerben:

    en nu heb ik ook afscheid genomen van Sara, ze is in haar eentje door gegaan naar mallorca de vuile 'gekke-teef'. ik hier in de verbouwingsshit en zij met haar beste vriendinnetje hele nachten stappen...misschien toch beter dat ik niet mee gegaan ben. Onze laatste avonden op bermuda en dan zeker die met adam tracy frank en kathy maar vooral met jawel, thijs en nicole waren heel gaaf. een passend slotstuk op een prachtig seizoen op bermuda, ons laatste seizoen als duikinstructeurs. het was fijn, soms verwarrend, jullie te leren kennen. een pracht stel, perfecte ouders als je het mij vraagt. helaas heb ik niet zoveel met thijs gewerkt als ik wilde, daar ook ik niet de makkelijkste figuur ben om te leren kennen (ook? hoe bedoel je ook????). gelukkig heb ik saar die van nature met de juiste mensen goed klikt en anderen instinctief op afstand houd (ondrej en de meiden).

    Dag Haibibi's, dat jullie nieuwe baan net zo of voor thijs misschien nog leuker wordt In SH'ALLAH (je begrijpt wat ik bedoel)

    hollandse liefs, gerben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bermuda, Hamilton

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 58751

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: