onderweg - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: Nicole

02 November 2006 | Bermuda, Hamilton

Lieve allemal,

Nu we ons en jullie er op hadden ingesteld dat we minstens 2 maanden thuis zouden zijn, is alles weer omgegooit.

Allereerst vertrekken we over een uur naar New York, hier hebben we 2 nachten en vertrekken 4 november om 6 uur sóchtends
naar Nicaragua. Dan direct door naar Little Corn. In piepklein eilandje aan de caribean kust van nicaragua. Hier gaan we voor Andrew en Audrey 2 weken op hun shop passen.
Dan als het goed vliegen we de 23ste november naar Nederland, deze vlucht gaan we morgen omzetten en horen jullie de deffinitieve tijd, want we komen dan of 23ste of de 24ste aan in Nederland. We hopen op de 23ste. Want 25 november worden we verwacht op onze nieuwe maar permanente baan in Egypte. Ja ja we hebben een vaste baan op een liveaboard 2maanden op 1 week af. We hebben dan ook een appartementje voor de ene dag dat we in de week vrij zijn.

Nou een heel verhaal en dat kort voor vertrek. Ik hoop dat jullie niet al te boos zijn en het in jullie hart vergeven kunnen dat we maar zo kort thuis zijn.
Heel veel liefs Thijs en Nic XXX

• 02 November 2006 - 15:13

Esther:

Vergeven vergeven... Wát denken jullie wel! (grapje hoor!!!!) Het klinkt wederom erg gaaf wat jullie allemaal gaan doen! Een goede reis, een fijne tijd in Little Corn en tot gauw!!
    Dikke xxxxxxxx

• 03 November 2006 - 13:00

Merel:

Precies op de dag dat awakenings is. Jullie kunnen mee....
    Denk niet dat dat gaat gebeuren he?
    Maar goed, 1 of 2 dagen nederland is heeeel kort, kunnen we jullie nog ergens bewonderen en pinda's toewerpen of wordt het weer als vanouds op het vliegveld?
    grtjs merel

• 03 November 2006 - 13:02

Merel:

Precies op de dag dat awakenings is. Jullie kunnen mee....
    Denk niet dat dat gaat gebeuren he?
    grtjs merel

• 03 November 2006 - 18:49

Hanny:

Gefeliciteerd met jullie mooie baan!!! Lekker dichtbij. Jammer dat jullie zo weinig op het droge zijn. Op die boot heb ik niets aan!!

• 03 November 2006 - 18:49

Hanny:

Ik zou maar andere vriendjes zoek hoor Merel!!

• 06 November 2006 - 15:22

Jook:

Lieve schatten

We houden dat feessie dan maar te goed.
    Altijd goed om nog wat in het vat te hebben.
    GENIET!!!!
    dikke kuzz

• 09 November 2006 - 20:29

Merel:

wie weet de skype naam van thijs en nicole? kan ze niet vinden, heb op hun mail adres en hun namen gezocht maar er kwam niks te voorschijn, hanny en theo en ans kon ik wel vinden.
    ze zeuren al sinds ze weg zijn dat ik skype moet installeren en nu heb ik het kan ik ze niet vinden!
    merel

• 14 November 2006 - 13:50

Esther:

Is er al nieuws over wanneer jullie weer voeten op nederlandse bodem zullen zetten?? Of is het ticket nog niet geboekt?
    x