Egypte - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Egypte - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Egypte

Door: Nicole

13 Januari 2007 | Egypte, Sharm ash Shaykh

Lieve Allemaal,
Allereerst een heel gelukkig nieuw jaar.
Het schrijven is op het moment erg lastig aangezien we maar 24 uur in de week op land zijn en dan natuurlijk niet achter de compter willen zitten. De liveaboard is echt super. Het bevalt ons erg goed en de dagen vliegen voorbij.

Deze week hebben we 2 keer met dolfijnen gezwommen en het wordt alleen maar beter. Over 2 weken hebben we eindelijk vakantie. En ja dan komen we naar Nederland.

Nou ik houd het kort want Thijs wil ook even internettten.
Liefs Thijs en Nic

• 13 Januari 2007 - 15:42

Rinske:

Jullie ook een heel gelukkig nieuw jaar en nog gefeliciteerd met je verjaardag Thijs. Dat was toch o 9 januari? Als kadootje heb ik jullie fotoruimte opgewaardeerd, zodat jullie nu 100 foto's kunnen plaatsen.
    Het lijkt me leuk om jullie te zien als jullie weer in Nederland zijn.
    Heel veel liefs, Rinske

• 13 Januari 2007 - 16:19

Janneke & Marieke:

Hoi Thijs en Nicole,
    Ook nog een gelukkig nieuwjaar! En veel succes met het werk! Fijn dat jullie genieten! Thijs, nog gefeliciteerd hè! Hopelijk tot gauw.
    Liefs de Kuijpertjes uit Ermelo

• 15 Januari 2007 - 11:42

Esther:

Jullie een fantaschtisch 2007 gewenst met mooie belevenissen! GEZELLIG!!!!!!!!!!! Leuk dat jullie weer naar Nederland komen en erg leuk je dan weer te zien. Zoals we kunnen lezen beleven jullie weer mooie dingen en zijn we dus weer erg benieuwd naar jullie verhalen!
    Dikke kus: x