Eindelijk weer - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Eindelijk weer - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer

Door: Nicole

05 Maart 2007 | Egypte, Sharm ash Shaykh

Lieve allemaal,

2 Weken is echt een veel te korte tijd om iedereen even te zien. Zoals sommige van jullie weten. We hebben erg genoten van het Nederlandse weer. Ja het was koud, maar dat hoort ook zo en ja het was druk, maar dat is Nederland. Nee het was echt lekker, alles waar je je normaal aan zou ergeren als je in Nederland woont, is nu alleen maar leuk en voelt het echt als thuis.

Eenmaal terug in Sharm, mocht ik gelijk op de boot. Ja helemaal alleen met maar 6 gasten. Wat op zich een makkelijk klusje lijkt was echt verschrikkelijk. Het waren namelijk mensen van een andere duikplaats die wel wisten wat ze deden. Niks ernstigs gebeurd maar gewoon erg vermoeiend voor de gids.

Vorige week waren Thijs en ik weer samen op de boot. Echt een hele leuke groep. Dit keer met 11 mensen. Alles verliep lekker rustig en we hebben een paar keer met dolfijnen gezwommen en hebben er zelfs een paar tijdens een duik gezien. Gelukkig had ik de camera mee en heb ik ze mooi vast kunnen leggen. De video deed het dus ook erg leuk.

Op vrijdag zijn we dan ook naar camelbar gegaan voor een afscheids drankje. Was heel gezellig en een paar mensen zeiden dat ze zeker nog een keer zouden komen.

We hadden er helemaal op gerekend dat we zaterdag lekker vrij zouden zijn, maar we kregen te horen dat we een dag safary moesten doen met een groep russen. Dat is nooit leuk. Russen zijn moeilijke mensen. Dat bleek ook wel want de russische gids had niks georganiseerd. Maar goed we hebben het overleefd.

Gister hadden we dan echt een dag vrij. Lekker uitslapen, foto;s uitgeprint om ons appartement wat op te vrolijken. Daarna zijn we lekker naar het strand gegaan om een mooi tintje te krijgen. Een heel geslaagde vrije dag.

Veel liefs Thijs en NicX

• 05 Maart 2007 - 15:08

Susan:

Hey colletje, Fijn hé die russen. Dat zijn niet de makkelijkste mensen op de wereld!! Super leuk je gezien te hebben toen je in NL was en vorige week heeel even gesproken door de telefoon. Wij denken er serieus over om toch naar Egypte te komen voor een weekje. Mail even je email adres als je wil want die heb ik niet meer.
    Geniet...
    kus susan

• 06 Maart 2007 - 11:21

Merel:

he he!! tjonge jonge jonge jonge... wat duurde dat lang en ja alleen een stukkie tekst vind ik niet voldoende! Waar blijft de foto van onze mega sneeuwpop?
    grtjs merel
    p.s. russen zijn nooit leuk, ik ken maar 1 leuke russische en zelfs zei zegt dat russen niet leuk zijn...

• 07 Maart 2007 - 08:27

Nicole:

Verzoek aan iedereen die om de onderwater wereld geeft. Bekijk op de volgende website een video, erg schokkende beelden van dolfijnen die worden afgeslacht in Japan. www.glumbert.com/media/dolphin
    Wil je niet kijken maar toch een petitie tekenen ga dan naar de volgende petition www.petitiononline.com/golfinho/
    Bedankt

• 08 Maart 2007 - 15:15

Susan:

heb al ondertekend, de beelden zijn gewoon te erg voor woorden. Mailtje doorgestuurd naar aantal mensen om ook te tekenen. kus susan