Koekjes bakken - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu Koekjes bakken - Reisverslag uit Sharm ash Shaykh, Egypte van nicoleenthijsopreis - WaarBenJij.nu

Koekjes bakken

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2007 | Egypte, Sharm ash Shaykh

Daar zijn we weer!

Nu weet ik hoe het voelt om de hele week op een kantoor te zitten. Het mooie is dat je dat je nonstop kan internetten, emailen en chatten. Ik ben al heel wat te weten gekomen over verschillende landen. Nee we gaan nog nergens heen, maar wat onderzoek doen voor de toekomst kan geen kwaad.

Ons huisje is nu niet meer zo leeg. We hebben eindelijk wat foto's uitgeprint en opgehangen. Het maakt het gelijk een stuk gezelliger. Ook ben ik elke dag vers brood aan het maken. Het is echt heel makkelijk en veel lekkerder dan het brood wat je hier in de winkels kan kopen.

Het experimenteren met koekjes gaat nog niet heel erg goed, ze zijn wel lekker maar het mist nog iets. Maar wat? Zie zo bedenk ik gelijk weet iets om op te zoeken op internet.

Ik ben ondertussen ook begonnen met de theorie van de rebreather. Het is echt heel leuk weer wat nieuws te leren.

Nou ja kort verhaaltje maar ja er gebeurd niet zoveel.
Veel liefs Nic en Thijs

  • 20 Maart 2007 - 14:41

    Je Zussie:

    Het gewone 'saaie'leven is dus ook aan de andere kant van de wereld! Alleen heb je hier in Nederland wel wat meer hulp van je ouders bij het inrichten of kopen van een huis. Hoorde dat je sinaasappelkissie's aan het sparen/ zoeken was. Pap had je denk ik graag geholpen met het bouwen van een kassie.
    Ben wel benieuwd naar jullie brood.
    Veel liefs

  • 23 Maart 2007 - 11:50

    Merel:

    ff naar de ikea. Thijs neem gelijk je tante Truus mee want die kent het Ikea principe nog niet zo goed.
    ajuus vanuit Utrecht (er staan nog geen hekken om onze wijk)

  • 28 Maart 2007 - 20:35

    Marjan:

    Hoi Nicole,
    Lang geen contact meer gehad maar vanuit oosterbeek in aug leusden heel veel groetjes en ik probeer weer wat vaker te kijken hoe het met jullie gaat. Heerlijk om te zien en lezen dat het nog steeds zo goed gaat. heb je ook nog een aparte mail? ik heb hem niet meer.
    groetjes Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Sharm ash Shaykh

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 April 2008

Verwijzing

19 Oktober 2007

Oceanics

08 Juli 2007

weekje op land

05 Juni 2007

Onze eigen boot?

14 Mei 2007

4 Weken naar Hurricane
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 58747

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: